Întrebări frecvente

Din dorința de a vă oferi un sprijin complet pentru organizarea vacanței dumneavoastră în Toscana, am încercat să anticipăm o serie de posibile întrebări și am răspuns la fiecare dintre ele în detaliu și cu exemple. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.          Va fi plăcerea noastră să vă răspundem!

 

  • Cum trebuie să procedez pentru a rezerva un sejur într-una dintre structurile turistice prezentate pe acest site?
    Pentru a face o cerere de rezervare (sau pentru a cere numai informații suplimentare) puteți completa formularul din pagina fiecărei structuri turistice cu toate datele necesare într-una dintre limbile de corespondență indicate. Specificul site-ului nostru, așa cum este scris în pagina Găzduire, este acela de a pune în legătura directă, fără intermediere, gazdele și oaspeții. Acest sistem este foarte răspândit în toată Europa și dă posibilitatea stabilirii unei relații cordiale înaintea sosirii efective a oaspeților. Fiecare loc de cazare în parte vă va răspunde cu toate detaliile referitoare la prețul total, la modalitatea de plată, la condițiile de anulare a rezervării, dar și cu informații specifice despre activități care le organizează.
  • Care este modalitatea de plată pentru o rezervare?
    Fiecare loc de cazare în parte vă va indica în faza rezervării modalitatea de plată cea mai potrivită cererii dumneavoastră. Cele mai răspândite sunt: cartea de credit drept garanție și/sau plată pentru rezervare (care implică de obicei și acceptarea condițiilor de anulare a rezervării) sau un transfer bancar pentru un avans.
  • Care sunt criteriile prin care selectați locurile de cazare incluse în site?
    Toate locurile de cazare sunt vizitate personal de către Ioana care locuiește în Florența de aproape 19 ani și care are o experiență de 10 ani în domeniul turismului în Toscana. Structurile turistice incluse în site-ul nostru sunt aproape toate îngrijite/gestionate de familile proprietare care sunt sufletul locului respectiv. Modul de a se prezenta al proprietarilor și al personalului, ospitalitatea, prietenia sunt criterii fundamentale pentru a alegerea unui loc, dar mereu îmbinate cu poziția geografică, oferta de produse tipice toscane făcute chiar de proprietari, atenția dedicată detaliilor în amenajărea interioară și exterioară a structurii care vă va ospita. Din aceste motive, pe site-ul nostru veți găsi un număr restrâns de locuri de cazare, ce va crește lunar, fără a deveni însă o înșiruire nelimitată de locuri de vacanță.
  • Cum mă puteți ajuta dacă intervin probleme cu cazarea aleasă?
    Atât noi, cât și structurile care vă vor ospita dorim să nu existe vreo problemă de nici un fel înainte vacanței, mai ales în timpul vacanței și nici după vacanță. Dar cum errare humanum est, se poate întâmpla oricând și oricui să se găsească într-o situație delicată, creată fie de o neînțelegere, fie de o posibilă neatenție. Sfatul nostru, de comun acord cu toate structurile vizitate, este să semnalați prompt orice problematică locului de cazare, în mod educat și prietenos, și să cereți o soluționare rapidă (de exemplu: frigiderul nu răcește în mod adecvat; lipsesc prosoape etc). Fiecare structură în parte este mereu în contact cu Ioana care, fiind o localnică, poate interveni oricând pentru a clarifica o neînțelegere. În cazul în care ați pierdut documentele rezervării (de exemplu: hard disk-ul s-a rupt și nu ați avut timp să efectuați o copie), puteți să ne contactați direct și vom cere noi structurii turistice să vă trimită un nou email de confirmare cu toate informațiile. În cazul unor situații de urgență, cum ar fi de exemplu, probleme de sănătate apărute pe neașteptate, fiecare structura turistică vă va oferi asistența necesară și va contacta Ioana după caz. Spitalele în Toscana au în multe cazuri și traducători voluntari care asistă turiștii străini.
  • Va exista un serviciu de asistență?
    În primele luni ale lui 2016, vom activa un serviciu de Chat Online (de luni până sâmbătă) pentru a putea răspunde întrebărilor și/sau nelămuririlor voastre în faza premergătoare rezervării propriu-zise. Scopul principal al serviciului de Chat este acela de a vă ajuta să alegeți destinația potrivită pentru tipul de vacanță pe care ați dori să o faceți. Așa cum am indicat la Întrebarea nr. 4, Ioana va oferi un suport in loco în cazuri specifice, la cerere.
  • Mă puteți ajuta cu sugestii privind obiective turistice și/sau programul evenimentelor principale din perioada aleasă pentru vacanță?
    Cu siguranță! Atât Blogul nostru, cât și Newsletter-ul bilunar au menirea de a fi un ghid personalizat al Toscanei. Canalele social media Facebook, Instagram și Twitter preiau articole din Blog, dar mai ales oferă din timp și în timp real informații despre toate lucrurile interesante ce au loc în Toscana. Vă invităm să vă asociați comunității iubitorilor de Toscana pentru a fi mereu la curent cu toată oferta acestei regiuni unice în lume!
  • Mă puteți ajuta pentru a face rezervări de mașină/biciclete/scutere pe perioada vacanței?
    Pentru moment nu puteți face rezervări de mașini, biciclete și/sau scutere direct prin site-ul nostru, dar lucrăm asiduu în acest sens. Putem însă să vă facem recomandări atunci când ne contactați direct, iar cele mai multe structuri turistice vizitate de Ioana au multe informații pentru a putea răspunde cât mai bine dorințelor dumneavoastră.